уторак, 19. септембар 2023.

KAMERE - ILUZIJA

 

Vodi se velika polemika oko opreme koju treba da nabavi destotovačka Opština,za prenošenje rada Opštinske Skupštine.

U polemikama se vidi da je veliki broj građana protiv nabavke navedene opreme,sa objašnjenjem da ima prečih stvari u opštini od snimanja sednica.

Mnogi idu tako daleko da pitaju šta to radi despotovačka skupština da se moraju snimati sednice skupstine.

Doduše ima i onih koji sramežljivo pokušavaju da opravdaju ovu nabavku,sa obrazloženjem savremenosti rada skupštine.


I sam razmišljam šta je ispravno u toj stvari,nabaviti opremu ili ne?

I sam u čudu odobravam tu nabavku i osavremenjivanje rada skupstine,za dobrobit svih nas.

Tako će mo videti da spadamo u najlepše i najnaprednije mesto u Srbiji,sa rešenom infrastrukturom,zdravom životnom sredinom i najnižim cenama osnovnih životnih namirnica.

Hleba ima, a i igara ne nedostaje,tu su vitezovi i princeze,trubači za narodno veselje,jednom rečju,raj na zemlji.

Sve je lepo kako se samo poželeti može ,niko ni ne pomišlja da ostavi ovu lepotu,a o odlasku van granica ove zemlje ni pod razno.

Među ljudima vlada euforija i sreća je bezgranična,zbog mogućnosti da žive u takvom mestu.


   I ja lebdim od sreće,a onda me žena probudi i ja shvatih da je ta lepota moguća samo u snu😢❗




Нема коментара:

Постави коментар